İngiltere Premier Ligi Futbol Bahis Tahminleri


İngiltere Premier Ligi Futbol Bahis Tahminleri
27.11.2009

176 Blackburn - Stoke :
Bu maç için 1-1 lik beraberlik bekliyorum.Garanti tahmin için 1x çifte şansı öneriyorum. Ş

178 Fulham - Bolton
Üst ilk tercihim ...Fulham takımına güveniyorum . 1 yada 1x çifte şans denenebilir.Skor olarak 3-1 tahmininde bulunabilirim.

180 Manchester City - Hull
Manchester City galibiyete daha yakın . Ev sahibi kazanır. Skor tahminim ise 2-1

182 Portsmouth - Manchester Utd
Toplam gol 2-3 yada Üst ilk tercihlerim. Manchester Utd bu maçı kazanabilir.

184 West Ham - Burnley
İlk tercihim Üst ... West Ham ,Burnley karşısında zorlansada galip gelebilir.

186 Wigan - Sunderland
Bu sefer konuk ekibi destekleyeceğim. Sunderland 'ın galip gelebileceğini düşünüyorum. 2.5 lik bir iddaa oranını değerlendirmek istiyorum . x2 çifte şans ise daha garanti bir seçim olabilir.

250 Aston Villa - Tottenham
Bol gollü bir karşılaşma bekliyorum . 2-2 lik bir beraberlik ilk tercihim. Yada 1x çite şans denenebilir.

324 Wolves - Birmingham
x2 çifte şans yada Toplam 2-3 gol denenebilir.

335 Everton - Liverpool
İlk tercihim Üst ... Bu yıl nedense Liverpool tahminlerimde hep beni üzen bir takım..Bu yüzden bu maçtan uzak durmak istiyorum . x2 çifte şans deneyebilirsiniz.

363 Arsenal - Chelsea
Ev sahibi Arsenal bu maçı kazanabilir. İlk tercihim 1x çifte şans diğer tahminim ise 1.75 oranı ile Üst ...

Herkese bol şans dilerim ... S.J