İtalya Birinci Ligi Futbol Bahis Tahminleri

28.11.2009 Futbol Bahis Tahminleri

* YEŞİL YAZILAR TUTAN TAHMİNLERİ BELİRTMEK İÇİNDİR :)

241 Udinese - Livorno :)
Bu maç için öncelikle ALT deneyeceğim. İkinci tahminim ise Beraberlik ... 1-1 lik beraberlik bekliyorum.İddaa 1x çifte şansı bu oyun için kaldırmamış olsaydı kesinlikle Udinese kazanır yada berabere kalır diye bir tahmin yapacaktım.

282 Genoa - Sampdoria :)
2.10 luk bir Genoa galibiyeti bekliyorum. Bu maç için Üst ve 1x çifte şans denenebilir.

347 Lazio - Bologna :)
iddaa Lazio ya çok güvenmiş anlaşılan.Ben bu maç için Bologna ya şans vermek istiyorum . X2 çifte şans deneyeceğim. 1.87 oranı çok cazip geliyor bana...

344 Chievo - Palermo :)
Ev sahibi galibiyete daha yakın gibi dursada 1x çfte şans daha doğru bir seçim olacaktır.


349 Parma - Napoli :(
Bu karşılaşmada ev sahibi Parma yı şanslı görüyorum . Oranıda 2.1 ...Orana bakarak maç 2-1 biter de diyebilirim.

340 Bari - Siena :)
Bari galibiyete daha yakın... Maç için toplam gol 2-3 yada üst diğer tahminlerim

345 İnter - Fiorentina :)
İlk tercihim Üst .... İnter galip gelebilir.

399 Catania - Ac Milan
Milan için bu maçı kesin alır diyemiyorum .. Bu yüzden X2 çifte şans daha iyi bir seçim olacaktır.