04.10.2011 İddaa Tahminleri


567  Sligo Rovers - Dundalk


Sligo İrlanda da lider durumda.

Son 1 yıl içinde kendi aralarında yaptıkları maçlar 2.5 gol altında sonuçlanmış.

Ancak diğer takımlarla son haftalarda yapılan maçlar hep üst bitmiş.Hatta tek maçta 8 gol bile olmuş...



Ben bu sefer sırf kendi aralarındaki maçların çoğu 1-0 gibi sonuçlarla bittiği için 2.5 gol ALT seçeneğini deneyeceğim.

Oranı 2.15 ...



595  Sassuolo - Pescara


+7 gol oranı bu maç için 14.0 olarak verilmiş.Demek ki iddaa bile bu maçta çok gol bekliyor.


Daha garanti olmasını isteyenler 4-6 gol seçeneğini deneyebilir fakat ben +7 gol olur sürprizini denemek istiyorum.

Çünkü dün yapılan İnter Turku maçında 7 gol olur demiştim maç 6-2 bitmişti ... Tercihim +7 gol olur - Oran : 14.0



637  Lüksemburg (U21) - İskoçya (U21)


İskoçya (U21) sürekli deplasmanlarda puan bir ekip...

İşin garip olan kısmı ise son maçlarda kendi evinde sürekli kaybeden ekiplerden biride (U21)Lüksemburg takımı...

Bu maçlara toplam gol oynayamadığımız için tercihim 1x çifte şans..Oranı 4.15 gibi yüksek gelince denemekte fayda var diye düşünüyorum!